Fotopost: Skidanje šljokica s noktiju


Ako je i vama skidanje šljokica bilo tortura, od sada to više neće biti. Sve što vam je potrebno jest pola tufera namočenog u odstranjivač laka za nokte i malo folije. Namočeni tufer stavite na nokat sa šljokicama i omotate ga folijom. Nakon 5-6 minuta skinete i skoro sve šljokice će same spasti. Ako koja i ostane neće ju biti problem skinuti na isti način kao što skidate obični lak za nokte.

Sličica manikure (nadam se da se pratimo i na instagramu).

Tadaaam!!! Danas predstavljam novi tip posta na blogu! Riječ je o fotopostu za koji sam dobila ideju uz pomoć jedne prijateljice i jedne od mojih omiljenih stranih beauty destinacija. 

Sigurno je prošlo i pola godine kako mi je prijateljica predložila da napišem post o tome kako skidam šljokice s noktiju, jer je ona to indirektnim putem saznala od mene. Kako mi se to činilo kao premala količina informacije za cijeli post odustala sam od toga ali mi se ideja nekako vratila dok sam nedavno pregledala The Beauty Department.

I eto ga, par dana poslije, rodio se moj prvi fotopost! Fotopost će biti jedan kratki post u kojem će biti slika i minimalno teksta. Novi fotopost će vas čekati na blogu svakog ponedjeljka. Dijelit ću svoje kratke savjete i trikove pa svakako navratite vidjeti.

Nadam se da će vam se ovakav tip posta svidjeti i svakako mi recite u komentarima što mislite.

Do čitanja :*

Related Articles

0 komentari:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.