Recenzija: Balea uljni fluid za čišćenje lica


Onaj osjećaj kada proizvod kupiš čisto onako (jer je jeftin) i zavoliš ga u roku dva dana! Već imam osjećaj da predugo želim neko ulje za odstranjivanje šminke i ovo je prvo koje sam probala. Koja rečenica više vas čeka u postu! 



Uljni fluid je pakovan u čvrstu plastičnu bočicu od 100 ml, koju sam platila nešto manje od 5 KM. Sama tekućina je (naravno) masna, tečnija nego što sam očekivala i bez mirisa. Jako sporo mi se troši i imam dojam da će mi ovim tempom izdržati do kraja godine. 

Baleine proizvode stvarno volim. Imaju par proizvoda koji su odavno u mojoj svakodnevnoj upotrebi i znam da nisam trebala biti ovoliko šokirana baš ovim proizvodom, ali jesam! Odmah nakon prvog korištenja sam ostala u pozitivnom iznenađenju. Sjećam se dana kada sam ga kupila. Bio je kraj mjeseca, a ja sam potrošila svoju micelarnu i otišla do stalka u dm-u sa ovakvim stvarčicama. Mislim da je proizvod u prodaji već duže vrijeme, ali ja sam ga stvarno tada prvi puta vidjela. Paf! Moram ovo imat, upadaš u košaru! Cijena je samo bila dodatni plus, za moj oskudni studentski budžet.


Kako koristim ovaj proizvod? - Postoje dvije varijante. Prva je ona kada imam neki dnevni make up na sebi, dakle s manje šminke. Na suhe dlanove istisnem dvije pumpice i nježno utrljam kružnim pokretima na cijelo lice. Nakon minutice - dvije isperem sve mlakom vodom i nastavljam s nekom pjenom ili gelom za čišćenje lica. Druga varijanta je ona kada imam baš puno šminke na sebi, pogotovo na očima. Tada ga koristim u dva navrata. Prvi puta utrljam samo na oči i obrve, obrišem vlažnom maramicom i drugi puta utrljam na cijelo lice, pa isperem sve skupa vodom. Takav postupak možete vidjeti i u onom kratkom videu na Face-u.


Pumpica je dovoljno mala da bude sasvim praktična i precizna. Prilikom korištenja ne umastim cijelu bočicu niti se razlijeva na sve strane. Mislim da sam već onaj mali poklopac izgubila, ali to je samo moja krivica! Pokušala sam čak uslikati ulje na dlanu, ali ni aparat, ni svjetlost a ni sama boja ulja nisu surađivali taj dan, tako da se ništa ni ne vidi.


Na slikama ispod možete vidjeti sastojke.



Sve u svemu jako sam zadovoljna proizvodom i sigurna sam da ću ponoviti kupovinu. Preporučila sam ga već par ljudi osobno, a ovom prilikom ga preporučujem svima vama javno. Ako tražite odstranjivač šminke, koji temeljito i brzo odradi svoj posao, a pri tome ne želite izdvojiti ogromnu svotu novca, onda je ovo proizvod za vas! Stvarno nemam ništa negativno reći za ovo ulje. Radujem se isprobavanju još nekih drugih (The Body Shop i L'Occitane) ali za sada sam jako zadovoljna ovim! Moram dodati da je ovo proizvod koji mi najlakše skida NYX-ov gel za obrve (o kojem sam pisala).


Kakve vi odstranjivače šminke koristite? Volite li Baleine proizvode?

Do čitanja :*

Related Articles

3 komentari:

  1. Ako lijepo skida nyx gel za ovrve, onda je ovo prava stvar za mene...A video na FBu mi je bas simpatican! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ako lijepo skida nyx gel za ovrve, onda je ovo prava stvar za mene...A video na FBu mi je bas simpatican! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijep post,slike odlične :)
    https://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.