Miris ljeta: Monoi de Tahiti


Nisam onaj tip osobe koja ima jedan parfem koji je već postao njen zaštitni znak, ali već četvrto ljeto za redom biram isti ljetni miris! Egzotične cvjetne note Monoi de Tahitija su me jednostavno očarale za sva (ljetna) vremena! Miris neodoljivo podsjeća na najljepše ljetne trenutke i baš zato mu se iznova vraćam!

Šampon i gel za tuširanje

Iako je proizvod dva u jedan, nikada ga nisam koristila na kosi i mislim da nikada i neću. Jedan od omiljenijih gelova za tuširanje i jedina stvar koju ne volim u vezi njega je ta što miris ne potraje na koži toliko dugo koliko bih ja voljela! Ipak osjećaj kada se tuširam njime je divan! Miris ispuni cijelu kupaonu i uživam u njemu cijelo šminkanje. Tako to inače ide, tuširanje pa šminkanje sat vremena! 


Mirisna maglica za tijelo

Sprej za tijelo dolazi u sličnom pakiranju kao i ulje te je sasvim praktičan i malen tako da često završi i u torbici pa se popravljam tijekom dana/noći. 


Suho ulje sa šljokicama

O ulju sam već pisala TU i to samo najljepše riječi. Šljokice koje ističu potamnjelu put - pa postoji li nešto bolje?!


Volim Yves Rocher i podsjeća me na djetinstvo i mamine proizvode iz Njemačke. Uvijek su mi odisali kvalitetom i nekako sam voljela njihove malo-drugačije-od-uobičajenih ambalaže. I sada ih jako volim, ali ne volim to što mi je i dalje jako teško nabaviti njihove proizvode. Moram čekati putovanje preko granice ako se želim nečim počastiti. Na stranu to sve, miris Monoi de Tahitia je stvarno nešto što jako volim i prvi puta u godini kada osjetim taj miris dan postane sretan, ma kakav god prije toga bio!

Koji je vaš miris ljeta?

Do čitanja :*

Related Articles

2 komentari:

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.