SheIn: Plavi volančići



Nova košuljica je stigla taman s prvim znacima proljeća! Volim nositi pastelne nijanse na sunčane dane! Ova košuljica je definitivno moja nova ljubav jer je ujedinila dvije stvari koje obožavam - čipku i volančiće. Na postu vas čeka više slika, pa slobodno zavirite. 


Što se tiče same košulje, materijal je divan. Lagan i nježan. Naručila sam veličinu M sa idejom bolje da mi je malo velika nego mala. Ipak mi je sada krivo što nemam manji broj, ali što je tu je i ovako je divna!

Možete je naručiti sa SheIn stranice. Ako ste propustile prošli post možete ga ovdje vidjeti jer sam na njemu sastavila malu listu želja sve u baby roza boji. 

Košulja - SheIn LINK
Hlače - Pull & Bear
Sat  H&M









Do čitanja :*

Related Articles

0 komentari:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.