Recenzija: L'oreal maske za lice


Maske koje sam jedva čekala u svom životu, a da to nisam ni znala! Isprva uopće nisam bila zainteresirana za njih, ali odlučila sam kupiti jednu, pa još jednu i onda i još jednu. Osvojile su me na prvo korištenje, bolje reći dvije su me osvojile, a treća baš i ne. O tome svakako nešto više pročitajte u recenziji koju napokon pišem, a koja je pošteno zaslužena od strane ovih divnih maski.


Maske su pakirane u L'orealova klasična krema-pakiranja i u svakoj dođe 50 ml maske s cijenom oko 15 KM. Na pakiranju piše da je dovoljno za 10 nanošenja, ali meni su trajale sigurno više od toga (+ ja imam veliku glavu). Sestra i ja ih koristimo u isto vrijeme tako da ne znam točan broj korištenja, ali sam sigurna da je iznad 10. 

Sada malo o cijeni. Možda se nekima 15 KM čini kao puno novca za izdvojiti, pogotovo ako niste baš sigurne rade li te maske išta vašem licu. U takvim trenutcima nedoumice o cijeni ja se okrenem (ironično - jer je nisam nikada voljela) matematici. Matematika kaže da AKO budete ovu masku stavili 10 puta svako korištenje će vas koštati marku i pol. MARKU I POL! Dakle jeftina je. A možete je uloviti i na sniženju. Toliko od mene po tom pitanju.


Lijepo i kvalitetno su zapakirane u zelenu kartonsku kutijicu, što odmah aludira na čistoći i svježinu. Well played L'oreal! Na mojoj kutiji nema teksta na nekom od naših jezika ali jedino mi je u biti i trebala ona brojka koja kaže koliko dugo ju trebam držati na licu, a ona nije napisana slovima!


Komentar moje sestre kada je prvi put skinula Purify masku bio je da se osjeća kao da nikada prije u životu nije oprala lice. Znam da zvuči smiješno, ali osjećaj je stvarno takav. Osjeti se instant poboljšanje kože. Osjećam se kao nakon kozmetičkog tretmana, a nit sam se iskeširala, niti napustila svoj stan. Ove maske zbilja čine čuda. Nakon njih neke druge maske koje sam volila ni ne gledam jer mi efekt nije ni blizu ovima. Jako sam zadovoljna i kupujem ih ponovno i preporučujem ih svima redom. 


Prva maska o kojoj ću pričati jest moja omiljena. Ona što čisti! Purify maska obećava pročistiti i matirati kožu sa svoje tri gline i dodatkom eukaliptusa. Poslije nje je vidna promjena u veličini pora i izgledu kože. Pore se magično smanje, koža kao da se zategne i osvježi u isto vrijeme, a osjećaj je divan. Svježina, čistoća i želja da se divim sama svom odrazu. Ono što mi se najviše sviđa je to što nakon nje nemam onog suhog zatezanja kože i osjećaja kao da mi je maska ispila svu hidrataciju iz lica.


Glow maska pored tri gline sadrži drveni ugalj i od nje sam najviše očekivala ali efekt nakon je dosta sličan ostalim dvjema maskama. Čistoća i onaj wow efekt "pa ova maska stvarno djeluje!". Istina je da se jutro nakon zbilja budim s blistavijom kožom, ali to je slučaj sa sve tri maske. 


Exfo maska sadrži crvene alge. Eh sada što se tiče ove maske ja sam je koristila samo jednom i taj jedini put me je peckala. Nije bilo baš malo peckanje već malo jače. Možda se to dogodilo jer trenutno koristim Benzaknen gel, možda jer mi je koža jednostavno osjetljiva, što god bilo nisam je više koristila jer volim da chillam kada stavljam maske na lice, to mi je neko vrijeme u tjednu koje rezerviram za uživanje, a peckanje se nikako ne uklapa u to. S druge strane efekt i kod ove maske je bio divan. Ona odradi čak i blagi piling kojeg toliko volim, tako da mislim da bi mi čak ova maska bila najdraža da me ne pecka!


Pokušala sam prvi put odraditi multi masking na licu i uz to se pokušala lijepo uslikati za blog, ali jednostavno nije išlo i ja sam dobila hrpu strašnih slika, ili makar smiješnih. Mislim da sam imala više grešaka prilikom slikanja, od ove frizure, preko majice do pozadine, ali o tim vještinama možda neki drugi put. 


Što vi mislite o ovim maskama za lice? Koju ste isprobale?

Do čitanja :*

Related Articles

0 komentari:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.